zondag 6 maart 2011

Nieuwe dingetjes gemaakt

Hey,
in mijn vorige post had ik een aantal youtube filmpjes over hoe je bepaalde dingen kunt maken van fimo,
hier heb ik van 2 filmpjes mijn werkjes.


Dit zijn de sinaassappelschijfjes die ik heb gemaakt.

En die heb ik hier voor gebruikt. Drankjes!
Zoals je ziet zit er transparant (doorzichtige fimo) aan de buitenkant van mijn zelfgemaakte fimo glas en aan de binnenkant gele fimo, dan heb ik het schijfje eraan gemaakt door een driehoekje eruit te snijden en het goed aan te drukken op mijn fimo klei glas.

En dit zijn de lollies van fimo die ik heb gemaakt.

Ik weet dat dit niet veel is, maar op dit moment ben ik bezig met mijn blog leoniae waarmee ik meedoe aan de Blogger Contest 2011 van Urban Stiletto! Ik hoop wat te winnen  ( er zijn 3 verschillende prijzen die je kunt winnen...) en ik vind het meedoen ook wel een leuke ervaring ^-^.
(Voor meer info over wat en hoe kun je vinden op mijn blog http://www.leoniae.blogspot.com/)

Ik zou het leuk vinden als je op mijn blog leoniae stemt, dat kan op:

Mocht ik dan winnen, dan gooi ik er op die blog een Give-Away tegenaan!

Alvast bedankt,

Xoxo, leoniae

5 reacties:

willkommenbienvenuewelkom zei

ik zeg 1 ding....oven....solly,vergeten...

Je maakt wel supercoole dingen, ben trots op je!

xoxoxoxoJolanda.

Texie zei

Je bericht is succesvol verstuurd. Bedankt voor het stemmen! Over 24 uur mag je weer opnieuw je stem uitbrengen. Tot dan!
Just so you know :)

Summerlovee zei

Die schijfjes vind ik zo knap gemaakt!
Mijn tante kan ook zulke dingen maken, nu doet ze het alleen niet zoveel meer. Maar dat ziet er altijd zó mooi uit.
Gave dingetjes hoor!

xxliefs

Malak Laraki - Your Paris Photographer zei

cute blog!!



xx

Meelena

www.theserialshopper.blogspot.com

Anoniem zei

Deze blog is leuk,maar ik heb nog maar 2kleuren : blauw en wit wat kan ik daarmee maken

Een reactie posten